Om u beter van dienst te kunnen zijn en voor het tonen van relevante advertenties, maakt Lighthouse Empower to Improve gebruik van functionele, analytische, social media, advertentie, affiliate en tracking cookies en vergelijkbare technologie, die door Lighthouse Empower to Improve of derden worden geplaatst. Nadere informatie over deze cookies kunt u vinden in onze cookies policy. Door op "Alles accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van al deze cookies bij bezoek aan deze site of andere websites van Lighthouse Empower to Improve. Hier vindt u onze privacy statement verklaring.

Alles weigeren Accepteer selectie
Skip navigation
  • Onze aanpak
    • Marktinnovatie
    • Bedrijfsinnovatie
    • Sociale innovatie
  • Onze branches
    • Referenties
    • Casussen
  • Onze academie
    • Leiderschap
    • Gedrag & communicatie
    • Persoonlijke groei
    • Sales
    • Lean, agile en innovatie
    • Assessmentcentrum
  • Over ons
    • Missie en visie
    • Ons team
    • Partners
    • Werken bij
    • Blog
Contact
Contact

Service trainingen

Als het gaat om hospitality, spelen de monteurs van een organisatie vaak een cruciale rol. Als ambassadeurs van het bedrijf zijn zij immers het eerste contactpunt met klanten en gasten, en dus medebepalend voor de indruk die zij van de organisatie krijgen.

Onze trainingen zijn ontworpen om jouw service-ervaring te verbeteren en jouw vaardigheden op het gebied van hospitality te versterken. Bij ons leer je niet alleen hoe je technische problemen kunt oplossen, maar ook hoe je jezelf kunt gedragen als een ware ambassadeur voor jouw bedrijf. Onze ervaren trainers begeleiden je bij het ontwikkelen van de juiste vaardigheden en mindset die nodig zijn om een uitstekende service te bieden aan jouw klanten.

Een van de belangrijkste aspecten van ons trainingsprogramma is de focus op planning. Onze planners trainen u om de beste te zijn in uw vakgebied. Wij leren u hoe u uw tijd het meest effectief kunt benutten, hoe u de beste resultaten kunt behalen en hoe u uw klanten tevreden kunt stellen met de juiste planning. Door deze vaardigheden te beheersen, kunt u uw werkzaamheden efficiënter en effectiever uitvoeren, en uw klanten de beste service bieden die zij verdienen.

Meer weten?
Meer weten over service & ontwikkeling?
  • Service visie en organisatie
  • Service excellence
  • Service planning
  • Service management
  • Service scan
  • Liesboslaan 35A
    4813 EA, Breda
    +31 85 2390200 info@lighthouse-e2i.nl
    ContactAlgemene voorwaardenPrivacyCookies
    Klaar om te innoveren?
    Neem contact met ons op.
    2025 © Created by Postads. Alle rechten voorbehouden.
    |Algemene voorwaarden|Privacy|Cookies|Cookies aanpassen