Om u beter van dienst te kunnen zijn en voor het tonen van relevante advertenties, maakt Lighthouse Empower to Improve gebruik van functionele, analytische, social media, advertentie, affiliate en tracking cookies en vergelijkbare technologie, die door Lighthouse Empower to Improve of derden worden geplaatst. Nadere informatie over deze cookies kunt u vinden in onze cookies policy. Door op "Alles accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van al deze cookies bij bezoek aan deze site of andere websites van Lighthouse Empower to Improve. Hier vindt u onze privacy statement verklaring.

Alles weigeren Accepteer selectie
Skip navigation
  • Onze aanpak
    • Marktinnovatie
    • Bedrijfsinnovatie
    • Sociale innovatie
  • Onze branches
    • Referenties
    • Casussen
  • Onze academie
    • Leiderschap
    • Gedrag & communicatie
    • Persoonlijke groei
    • Sales
    • Lean, agile en innovatie
    • Assessmentcentrum
  • Over ons
    • Missie en visie
    • Ons team
    • Partners
    • Werken bij
    • Blog
Contact
Contact

Service management

Service management verwijst naar het proces van het plannen, ontwerpen, leveren, bedienen en beheren van services om aan de behoeften en verwachtingen van klanten te voldoen. Het is een essentiële discipline in de moderne zakelijke wereld en speelt een belangrijke rol in het bereiken van bedrijfsdoelstellingen en het behouden van klanttevredenheid.

Een effectief service managementproces is gebaseerd op een diepgaand inzicht in de behoeften van klanten en de capaciteiten van de organisatie. Het vereist ook een integrale aanpak die verschillende aspecten van servicebeheer omvat, zoals strategieontwikkeling, servicetransitie, servicewerkzaamheden en continue serviceverbetering. Het doel van service management is het leveren van hoogwaardige services aan klanten die voldoen aan hun behoeften en verwachtingen. Het is belangrijk om de prestaties van de services te monitoren en te meten om de effectiviteit van het service managementproces te evalueren en continu te verbeteren.

Meer weten?
Meer weten over service & ontwikkeling?
  • Service visie en organisatie
  • Service excellence
  • Service planning
  • Service trainingen
  • Service scan
  • Liesboslaan 35A
    4813 EA, Breda
    +31 85 2390200 info@lighthouse-e2i.nl
    ContactAlgemene voorwaardenPrivacyCookies
    Klaar om te innoveren?
    Neem contact met ons op.
    2025 © Created by Postads. Alle rechten voorbehouden.
    |Algemene voorwaarden|Privacy|Cookies|Cookies aanpassen