Om u beter van dienst te kunnen zijn en voor het tonen van relevante advertenties, maakt Lighthouse Empower to Improve gebruik van functionele, analytische, social media, advertentie, affiliate en tracking cookies en vergelijkbare technologie, die door Lighthouse Empower to Improve of derden worden geplaatst. Nadere informatie over deze cookies kunt u vinden in onze cookies policy. Door op "Alles accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van al deze cookies bij bezoek aan deze site of andere websites van Lighthouse Empower to Improve. Hier vindt u onze privacy statement verklaring.

Alles weigeren Accepteer selectie
Skip navigation
  • Onze aanpak
    • Marktinnovatie
    • Bedrijfsinnovatie
    • Sociale innovatie
  • Onze branches
    • Referenties
    • Casussen
  • Onze academie
    • Leiderschap
    • Gedrag & communicatie
    • Persoonlijke groei
    • Sales
    • Lean, agile en innovatie
    • Assessmentcentrum
  • Over ons
    • Missie en visie
    • Ons team
    • Partners
    • Werken bij
    • Blog
Contact
Contact

Service visie & organisatie

De Service afdeling speelt een cruciale rol in de totale organisatie als het gaat om service en klantgerichtheid. Als centraal punt van contact met klanten, fungeert de Service afdeling als de stem van het bedrijf en heeft het directe invloed op de klanttevredenheid. Het is dan ook van groot belang dat de Service afdeling op de juiste manier wordt gepositioneerd binnen de organisatie.

Wij geloven dat de Service afdeling een belangrijke pijler is van de organisatie en daarom verdient het een centrale positie. Het is de plek waar klanten naartoe gaan voor ondersteuning en waar ze hun problemen en vragen kwijt kunnen. De Service afdeling is ook de plek waar klantenfeedback wordt verzameld en geanalyseerd, wat cruciaal is om de dienstverlening van het bedrijf te verbeteren. Door een nauwe samenwerking met andere afdelingen binnen het bedrijf, kan de Service afdeling de klantbehoeften en -verwachtingen beter begrijpen en hierop inspelen.

Kortom, de Service afdeling is de plek waar klanttevredenheid begint en eindigt. Het is belangrijk dat de Service afdeling op de juiste manier wordt gepositioneerd binnen de organisatie, zodat het bedrijf als geheel kan excelleren in service en klantgerichtheid.

Meer weten?
Meer over service & ontwikkeling
  • Service excellence
  • Service planning
  • Service management
  • Service trainingen
  • Service scan
  • Liesboslaan 35A
    4813 EA, Breda
    +31 85 2390200 info@lighthouse-e2i.nl
    ContactAlgemene voorwaardenPrivacyCookies
    Klaar om te innoveren?
    Neem contact met ons op.
    2025 © Created by Postads. Alle rechten voorbehouden.
    |Algemene voorwaarden|Privacy|Cookies|Cookies aanpassen