Om u beter van dienst te kunnen zijn en voor het tonen van relevante advertenties, maakt Lighthouse Empower to Improve gebruik van functionele, analytische, social media, advertentie, affiliate en tracking cookies en vergelijkbare technologie, die door Lighthouse Empower to Improve of derden worden geplaatst. Nadere informatie over deze cookies kunt u vinden in onze cookies policy. Door op "Alles accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van al deze cookies bij bezoek aan deze site of andere websites van Lighthouse Empower to Improve. Hier vindt u onze privacy statement verklaring.

Alles weigeren Accepteer selectie
Skip navigation
  • Onze aanpak
    • Marktinnovatie
    • Bedrijfsinnovatie
    • Sociale innovatie
  • Onze branches
    • Referenties
    • Casussen
  • Onze academie
    • Leiderschap
    • Gedrag & communicatie
    • Persoonlijke groei
    • Sales
    • Lean, agile en innovatie
    • Assessmentcentrum
  • Over ons
    • Missie en visie
    • Ons team
    • Partners
    • Werken bij
    • Blog
Contact
Contact

Service planning

Serviceplanning is een cruciaal proces voor organisaties die diensten verlenen aan klanten. Het gaat om het maken van een uitgebreide planning die schetst hoe diensten aan klanten worden geleverd op een manier die efficiënt en effectief is en aan hun behoeften voldoet.

Een belangrijk onderdeel van serviceplanning is de toewijzing van middelen. Dit omvat het bepalen van de middelen die nodig zijn om diensten aan klanten te leveren, inclusief personeel, apparatuur en technologie. Het is belangrijk ervoor te zorgen dat de middelen op een efficiënte en doeltreffende manier worden toegewezen, waarbij ook rekening wordt gehouden met eventuele beperkingen.

Naast de toewijzing van middelen omvat serviceplanning ook het creëren van processen en procedures voor het leveren van services. Dit omvat het definiëren van de stappen die zullen worden genomen om diensten te leveren, evenals het vaststellen van kwaliteitscontrolemaatregelen om ervoor te zorgen dat diensten consistent en volgens een hoge standaard worden geleverd.

Meer weten over service & ontwikkeling?
  • Service visie en organisatie
  • Service excellence
  • Service management
  • Service trainingen
  • Service scan
  • Liesboslaan 35A
    4813 EA, Breda
    +31 85 2390200 info@lighthouse-e2i.nl
    ContactAlgemene voorwaardenPrivacyCookies
    Klaar om te innoveren?
    Neem contact met ons op.
    2025 © Created by Postads. Alle rechten voorbehouden.
    |Algemene voorwaarden|Privacy|Cookies|Cookies aanpassen