Om u beter van dienst te kunnen zijn en voor het tonen van relevante advertenties, maakt Lighthouse Empower to Improve gebruik van functionele, analytische, social media, advertentie, affiliate en tracking cookies en vergelijkbare technologie, die door Lighthouse Empower to Improve of derden worden geplaatst. Nadere informatie over deze cookies kunt u vinden in onze cookies policy. Door op "Alles accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van al deze cookies bij bezoek aan deze site of andere websites van Lighthouse Empower to Improve. Hier vindt u onze privacy statement verklaring.

Alles weigeren Accepteer selectie
Skip navigation
  • Onze aanpak
    • Marktinnovatie
    • Bedrijfsinnovatie
    • Sociale innovatie
  • Onze branches
    • Referenties
    • Casussen
  • Onze academie
    • Leiderschap
    • Gedrag & communicatie
    • Persoonlijke groei
    • Sales
    • Lean, agile en innovatie
    • Assessmentcentrum
  • Over ons
    • Missie en visie
    • Ons team
    • Partners
    • Werken bij
    • Blog
Contact
Contact

Als organisatie is het van cruciaal belang om een goede serviceafdeling te hebben.

Deze afdeling is immers het visitekaartje van de organisatie en heeft een grote invloed op de tevredenheid van klanten. In een tijdperk waarin de klanttevredenheid een belangrijke drijfveer is voor succes is klantbinding door service ontwikkeling een cruciale discipline voor elke organisatie.

Het zorgt ervoor dat organisaties in staat zijn om hoogwaardige services te leveren die voldoen aan de behoeften en verwachtingen van klanten, duurzame relaties op te bouwen met klanten en helpt hen om zich te onderscheiden van concurrenten.

Ook een goede serviceafdeling? Maak kennis met Ricardo. Neem contact op

Onze intergrale visie op service.

Het komt regelmatig voor dat er knelpunten zijn binnen de serviceafdeling waardoor deze niet optimaal functioneert. Dit kan bijvoorbeeld komen door een gebrek aan structuur, processen niet inzichtelijk, geen duidelijkheid over de taken en verantwoordelijkheden, slechte communicatie of onvoldoende kennis en vaardigheden bij de medewerkers.

Om deze knelpunten in kaart te brengen en verbetermogelijkheden te identificeren, kunnen organisaties ervoor kiezen om ons in te schakelen. Lighthouse Empower to Improve heeft ervaring en expertise op het gebied van service management en zijn in staat om snel en grondig te analyseren wat er binnen de serviceafdeling speelt.

Kortom, de Service afdeling is de plek waar klanttevredenheid begint en eindigt. Het is belangrijk dat de Service afdeling op de juiste manier wordt gepositioneerd binnen de organisatie, zodat het bedrijf als geheel kan excelleren in service en klantgerichtheid.

Processen, tools en trainingen die jou helpen bij een goede serviceafdeling zijn onder andere een goede serviceplanning, service management en het creëren van service excellence. Ben je benieuwd wat dit inhoudt? We vertellen je graag meer!

Neem contact op
Meer weten over service & ontwikkeling?
  • Service visie en organisatie
  • Service excellence
  • Service planning
  • Service management
  • Service trainingen
  • Service scan
  • Liesboslaan 35A
    4813 EA, Breda
    +31 85 2390200 info@lighthouse-e2i.nl
    ContactAlgemene voorwaardenPrivacyCookies
    Klaar om te innoveren?
    Neem contact met ons op.
    2025 © Created by Postads. Alle rechten voorbehouden.
    |Algemene voorwaarden|Privacy|Cookies|Cookies aanpassen