Om u beter van dienst te kunnen zijn en voor het tonen van relevante advertenties, maakt Lighthouse Empower to Improve gebruik van functionele, analytische, social media, advertentie, affiliate en tracking cookies en vergelijkbare technologie, die door Lighthouse Empower to Improve of derden worden geplaatst. Nadere informatie over deze cookies kunt u vinden in onze cookies policy. Door op "Alles accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van al deze cookies bij bezoek aan deze site of andere websites van Lighthouse Empower to Improve. Hier vindt u onze privacy statement verklaring.

Alles weigeren Accepteer selectie
Skip navigation
  • Onze aanpak
    • Marktinnovatie
    • Bedrijfsinnovatie
    • Sociale innovatie
  • Onze branches
    • Referenties
    • Casussen
  • Onze academie
    • Leiderschap
    • Gedrag & communicatie
    • Persoonlijke groei
    • Sales
    • Lean, agile en innovatie
    • Assessmentcentrum
  • Over ons
    • Missie en visie
    • Ons team
    • Partners
    • Werken bij
    • Blog
Contact
Contact

Training Klantgericht communiceren voor professionals

Commercieel succes begint bij zelfinzicht en inzicht in de klant. Met welke klant heb je direct een klik? En bij welke klanten is dat minder vanzelfsprekend? Waar moet je op letten wanneer je in gesprek gaat met iemand die sterk op je lijkt, of juist totaal anders is?

Wat kan je verwachten

Tijdens deze training wordt gebruikgemaakt van een persoonlijk Stijl Profiel van Mapstell, waarin verschillende voorkeursstijlen worden onderscheiden. Deze stijlen zijn gebaseerd op de DISC-profielen en beschrijven je natuurlijke gewoontes, temperamenten en voorkeuren. We richten ons specifiek op het Commerciële Stijl Profiel, een aanvulling op het Persoonlijke Stijl Profiel. Dit rapport biedt inzicht in jouw stijl binnen een commerciële context, zoals verkoop, advisering en kennisoverdracht. Zo kun je succesvoller zijn, niet alleen bij de verkoop van producten, maar ook bij het ‘verkopen’ van adviesuren of expertise.

Wat levert het op

Deze training biedt je waardevolle tools om anderen beter te begrijpen en je communicatie aan te passen aan hun voorkeuren. Hierdoor kun je je beter inleven in de ander, wat niet alleen zorgt voor een prettiger gesprek, maar ook voor een effectievere samenwerking. Je leert bewust om te gaan met verschillende communicatiestijlen, wat je vermogen versterkt om mensen te overtuigen, vertrouwen op te bouwen en sterkere relaties te ontwikkelen. Dit maakt je succesvoller in commerciële interacties, maar ook in het ‘verkopen’ van ideeën, kennis en advies, ongeacht je functie.

Voor wie

Deze training is bedoeld voor professionals die de basiscursus DISC hebben gevolgd en hun beïnvloedingsvaardigheden verder willen ontwikkelen. Of je nu direct in een commerciële functie werkt of niet, iedereen verkoopt dagelijks ideeën aan collega's, klanten of andere relaties. Of je nu advies geeft, samenwerkt in een team of je expertise deelt, deze training helpt je om overtuigender en effectiever te communiceren.

Meer informatie over deze training? Wij komen graag (vrijblijvend) met jou in contact. Contact opnemen
Andere sales trainingen:
  • Sales voor professionals
  • Werken in een bouwteam
Liesboslaan 35A
4813 EA, Breda
+31 85 2390200 info@lighthouse-e2i.nl
ContactAlgemene voorwaardenPrivacyCookies
Klaar om te innoveren?
Neem contact met ons op.
2025 © Created by Postads. Alle rechten voorbehouden.
|Algemene voorwaarden|Privacy|Cookies|Cookies aanpassen